Invata sa fii simplu

Vino la bazinul de inot Alexandreea cu toata familia!

recomandare util 19
bazinul de inot Alexandreea
bazinul de inot Alexandreea

Weekend-urile petrecute in familie sunt rasplata unei saptamani de munca in care nu prea ai avut timp sa te dedici copiilor si sotiei. In aceste zile de weekend, este datorita ta sa le oferi timpul tau, dar si distractie memorabila. Desigur, nu este mereu posibil sa iesi din oras intr-o mica vacanta, deoarece un simplu salariu nu ajunge, insa exista si alte metode de distractie. 

Cautand pe internet solutii de distractie pentru intreaga familie am ajuns la adresa https://www.initiereinot.com/bazin-inot-alexandreea, unde am descoperit o ofeta cu adevarat avantajaosa pentru cei care vor sa petreaca timp alaturi de cei dragi. La bazinul de inot Alexandreea, beneficiezi de echipament modern, o piscina curata si spatioasa (25 de metri lungime), dar si de multe alte facilitati care fac inotul o bucurie.
Desi la piscina se pot face tot felul de jocuri, activitatea preferata a multora ramane inotul. Exista  patru tipuri de inot. Dar inainte de a afla tehnica diferitelor stiluri, trebuie sa stiti mai intai cum sa stapaniti respiratia acvatica. Este baza comuna pentru toti inotatorii.

Poate ati observat deja ca este foarte dificil, daca nu chiar imposibil sa respirati sub apa. Pentru a merge mai departe fara probleme, trebuie sa coordonati respiratia, in special inspiratia, cu miscarea. Puteti practica exercitii fizice, astfel incat sa nu aveti probleme in a va gestiona respiratia. Invatati sa respirati la suprafata si sa respirati sub apa fara a va intrerupe miscarile. Abia cand ati stapanit pe deplin respiratia acvatica, puteti incepe sa invatati diferitele tipuri de inot. 

Stilul Bras


Acesta este cel mai frecvent tip de inot. In plus, este cel mai simplu dintre toate. Spre deosebire de alte tipuri de inot, acesta nu necesita impingerea apei in mod simetric cu mainile si cu picioarele: partea dreapta si partea stanga a corpului trebuie sa efectueze aceleasi miscari. Picioarele executa „lovituri de foarfeca”, iar bratele trebuie readuse spre piept, fara ca coatele sa iasa din apa. Brasul este ideal pentru intarirea muschilor pectorali, a bicepsului si a zonei abdominale. Cu toate acestea, nu este recomandat persoanelor care au probleme la genunchi sau la spate. 

Stilul Fluture
Este mai degraba rezervat celor mai buni inotatori, deoarece este cel mai dificil pentru inotator, indiferent daca este vorba de coordonarea miscarii sau de respiratie. Ea consta in aducerea bratelor simultan deasupra suprafetei apei, apoi aducerea lor inapoi pe intreaga cursa. In ceea ce priveste picioarele, miscarile trebuie efectuate de sus in jos, facand in acelasi timp ondulari si coordonand bratele si picioarele.
Fluturele imbunatateste capacitatea respiratorie si intareste intregul corp, in special in pareta superioara: umeri, piept, muschi trapez, abdomene si brate. Pe scurt, acesta este tipul de inot de care ai nevoie pentru a-ti sculpta silueta! 

Stilul liber sau Crawl
Este probabil cea mai faimoasa tehnica de inot din intreaga lume. Este cel mai rapid si se ajunge repede de la 50 la 1500 m. Pe scurt, trecem de la sprint la rezistenta! Fata de alte stiluri de inot, pozitia inotatorului ofera o rezistenta mai mica la apa. Bineinteles ca este pe stomac, dar intregul sau corp este scufundat in apa. Aceasta forma de inot este cea mai completa, permite intarirea umerilor, gambelor, abdomenelor, muschilor spatelui etc. Exista mai multe tipuri de crawl. 

Crawl dorsal, sau pe spate
Spre deosebire de alte stipuri de inot, acesta se desfasoara cu spatele in apa. Acets tip de inot consta in intoarcerea bratelor in timp ce stai pe spate si dai din picioare. Odata stapanit, aceasta inot permite relaxarea adevarata. Acest tip de inot permite sa lucreze spatele, lombara si gambele. Medicii, in special fizioterapeutii, il recomanda persoanelor care sufera de dureri de spate sau de flexibilitate in munca. 

Inotul este una dintre cele mai bune forme de exercitii cardiovasculare sau aerobice, deoarece implica aproape toti muschii corpului, crescand in acelasi timp ritmul cardiac. Studiul considera ca 12 saptamani de inot imbunatatesc eficienta circulatiei sangelui cu 18% si, deoarece apa este de aproape 800 de ori mai densa decat aerul, este excelent pentru tonifierea corpului, fara a pune presiune suplimentara pe articulatii. Acesta incetineste chiar procesul de imbatranire: oamenii de stiinta au aratat ca inotul intre 3 si 5 ori pe saptamana, reduce drastic riscul de deces prematur.

De fiecare data cand inotati este echivalent cu o mini-sesiune de rezistenta. La fiecare lovitura, tragere sau apasare, muschii functioneaza chiar mai mult decat credeti, in special bratele, umerii si gambele- muschii care raman inactivi atunci cand sunteti la birou. De asemenea, inotul va subliniaza abdomenul sau mai degraba centura abdominala si, astfel, va va subtia sau reduce grasimea din talie si solduri. Este un exercitiu complet, care contribuie la intarirea corpului dvs.

La bazinul de inot Alexandreea practici un sport fara iti dai seama, deoarece distractia este meeu in toi. Cele mai frumoase weekend-uri ti le petreci in psicina alaturi de cei dragi!

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

© 2019

Tutorialusor.ro